poniedziałek, 1 lipca 2013

Kubusiowe urodziny

W sobotę mój Kropek skończył dwa latka. Nie chcę pisać "skończyłby"... Chociaż nie widzę mojego Synka, wierzę, że jest blisko mnie... Niewidzialny, ale zawsze obecny...

Nie było świeczek, ani tortu, ale były kwiaty i zabawki... I mnóstwo gości... Dziadkowie, Ciocie, Wujek. O Kubusiu pamiętały też Wczesne Ciocie i Ciocie Aniołkowe... Dla tak wielu osób Kubuś był i jest kimś ważnym...

Ciekawe jak wyglądały urodziny Kropka, tam w Niebie... Pewnie był ogromniasty tort i dwie świeczki... I Aniołkowa Banda pewnie była... i były szaleństwa i zabawy na niebieskich chmurkach...

Kubusiu, posyłam Ci do Nieba całą moją miłość, bo śmierć to zbyt mało, aby przestać kochać [*]


3 komentarze:

  1. Dla Kubulka od cioci pełno buziaków [*]

    w sobotę pewnie świętował swoje urodzinki razem z imieninami mojego Piotrusia - pewnie niezła imprezka była! :)

    Sylwuś - trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołkowa Banda była w komplecie i bawili się długo...
    (*)(*)(*)
    Pewnie na tych rowerkach biegowych znowu szaleli :-)

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  3. ___________¶¶¶_________¶¶¶
    ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
    ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
    _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
    _____¶___¶_________________¶
    ______¶___¶_______________¶
    ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
    _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
    _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
    _____¶___¶_¶____¶___¶___¶
    ______¶______¶___¶¶¶___¶
    _______¶______¶¶_____¶¶
    ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
    _________¶______________¶
    ___________¶¶¶¶___________¶
    _____________¶________¶____¶
    _______¶¶¶___¶_________¶____¶
    ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
    ______¶______¶_______¶____¶_¶
    ______¶______¶______¶_____¶¶
    ______¶_______¶_____¶_____¶
    ______¶_______¶¶¶¶¶¶______¶
    _______¶___¶¶¶_____¶______¶
    ________¶¶¶________¶______¶
    ____________________¶____¶
    _____________________¶¶¶¶*
    [*][*]

    OdpowiedzUsuń