wtorek, 15 października 2013

Kubusiowe opowieści - Chcę już być Starszakiem

- Chłopaki, jak już mam aniołkowe dwa latka, to chyba już mogę być starszakiem? - zapytał  Kubuś, siedząc nad ostatnim kawałkiem urodzinowego tortu.
- Kropek, chyba  jesteś jeszcze trochę za mały - odpowiedziały po chwili zastanowienia Anielskie Starszaki.
- Ale ja już potrafię wszystko co powinien umieć Aniołek - Kubuś nie dawał za wygraną.
- Kubusiu a ten śnieg w kwietniu? Kwiecień to już wiosna, a ty zesłałeś śnieg na Ziemię - zaśmiały się Anielskie Dziewczynki.
- Ale  moja mama mówiła, że kocha zimę. I zima ze śniegiem to może być cały rok - tłumaczył Aniołkowej Bandzie Kubuś.
- Kropek!!!!! - Wszystkie Aniołki smiały się tak bardzo, że aż aureolki pospadały im z główek.
- Noooo dobra, moze zostane starszakiem za rok., bycie maluchem nie jest takie złe - powiedział do siebie Kubuś, śmiejąc się cichutko.











***********************
I znowu dzisiaj w myślach, widziałam Kubusiowe przyjęcie, z ogromnym czekoladowym tortem. I chęć mojego Kropka, żeby być już Starszakiem :-)

6 komentarzy:

  1. Kropek został już maluszkowym starszakiem!
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ten nasz Kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam tu od pewnego czasu, pięknie piszesz o swych uczuciach i podziwiam Cię za takie postrzeganie Aniołkowych Dzieci
    Sciskam Cię najmocniej jak potrafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. KUBUSIU, SPRAW ABY MAMA CZĘŚCIEJ SIĘ USMIECHAŁA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubulku! Nie chcij być już starszakiem, bycie maluchem jest fajne! :)

    Buziaki dla Ciebie Sylwuś!

    OdpowiedzUsuń