sobota, 4 maja 2013

Hieny

Chciałabym kupować Kubusiowi zabawki... Chciałabym kupować ubranka... Niestety jedynym prezentem dla mojego Dziecka jest znicz albo aniołek postawiony na grobie...

Serce mi pęka, kiedy idę na cmentarz i widzę pomnik ogołocony z aniołków czy maskotek, które zanosi bratu Igor...

Dlaczego ktoś nie potrafi uszanować  miejsca, najświętszego dla Aniołkowego rodzica? Spotkałam się wielokrotnie z tłumaczeniem, że to na pewno zabrało jakieś dziecko... Przepraszam bardzo, a gdzie wtedy byli jego opiekunowie? Spotkałam się też z tekstami typu: "Po co nosisz cokolwiek, przecież Kubie to i tak nie jest potrzebne"... Może Kubusiowi nie jest to potrzebne, ale potrzebne jest mnie...

Nie rozumiem jak można cokolwiek wziąc z cmentarza... A kradzieże z grobów naszych Dzieci uważam za świętokradztwo

3 komentarze:

  1. Powinno tym ludziom ręki ucinać .
    To jest okropne i niestety znamy to.
    Na naszym cmentarzu tej chodzą te obrzydliwe hieny złodzieje .

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety spotkałam się z okradaniem w dzień zakopanych grobów. W życiu nie powiem tego dziecku, które widziało złodzieja wychodzącego spod kwiatów na grobie Taty. Mi pęka serce

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie w 100 %
    nic wiecej teraz nie mozemy zrobić, tylko dbać o "domki" naszych aniołków, kochać i pamiętać
    szkoda, ze zawsze znajdzie sie ktoś, kto nie potrafi tego uszanować
    wiola

    OdpowiedzUsuń